2014. március 31., hétfő

MELEGET!!!

Ma reggel ismét hóesésre ébredtem és igy március utolsó napján, miután egész hétvégén zuhogott az eső tényleg, de tényleg elég volt már a hidegből. Ezt csak igy margóra jegyeztem meg :)
Az utolsó bejegyzés óta nem igazán történt semmi izgalmas. A hét ugyan úgy telt, mint az előző. Gyerekek néha aranyosak, néha kevésbé. Olyankor próbálok nagyokat lélegezni és emlékeztetni magam, hogy nem az én feladatom, hogy megneveljem őket még ha néha elég nagy kényszert érzek is rá... Hétvégén nyakunkba vettük New Yorkot Nikolával, jobban mondva inkább bevásárló körútra indultunk a Sohoba (még jó hogy előző bejegyzésben tanácsokat kértem nem vásárlásra... :D). Meg is ajándékoztam magam a leggyönyörűbb Converse cipővel, amit valaha kiengedtek a gyártók kezeik közül. Bordó alapon rózsaszin pöttyök... a gyönyör maga :) És mivel ezzel a lépéssel a heti fizetésem felét el is tapsoltam mással már nem ajándékoztam meg magam, úgy tűnik mégis tudok nemet mondani :D Vasárnap, mivel már nem birtam tovább itthon az üvöltözést, amit a nagyobbik lány lerendezett, amiért mindenki a konyhában reggelizett és nem hagyták őt tanulni, lényeg a lényeg ismét NY felé vettem az irányt. Starbucksoztunk egy kicsit a lányokkal és Ewelina néhány haverjával, utána ebédeltünk, kicsit sétáltunk a városban de mivel múlt vasárnap is ..... hideg volt és Ewelinának úgyis Apple Storeba kellett mennie ezért mi addig Nikolával Grand Central kemény padlóját koptattuk. Nem tűnik valami izgalmasnak, de ha figyeled az embereket közben nagyon jó mulatság kerekedik belőle. Annyi féle fajta figura megfordul New Yorkban és senki nem törődik vele, hogy a másik éppen pizsamában vagy tarajos hajjal szambázik végig a városon. Ha meg is rökönyödnek az emberek valamin, 10 mp alatt túlteszik magukat rajta és már sétálnak is tovább.
Most elmúlt hétvégén lett volna Mariánál a nagy magyar ebéd a családjával, ahol minden finomságot ehettem volna, de Maris barátosném sajnos lebetegedett, igy az ebéd elmaradt. Én azért elmentem őt meglátogatni szombaton. Este elmentünk Tommal és vele moziba, Noaht néztük meg. Szerintem kicsit unalmas volt és hosszú, de egyszer meg lehet nézni. Vasárnap Jerseyből visszafelé találkoztam Ewelinával NY-ban, Nikola nem jött velünk mivel meghalt a telefonja és nem tudtuk őt elérni. Igazából semmi izgalmasat nem csináltunk csak sétálgattuk, be-benéztünk néhány üzletbe meg ebédeltünk. Este vacsi után pedig még elmentünk kondiba is egy kicsit, hogy a töménytelen sok bevitt kalóriát ledolgozzuk :D
Kicsit úgy érzem, hogy túl részletesre sikerült ez a bejegyzés, de mivel nem történt semmi különösebb dolog ezért az apróságokra koncentráltam...vagymi :D
Puszi mindenkinek és küldjétek ide is a melegeeeeeet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése