2015. március 27., péntek

Visszatértem!

Igen, tudom! Nem irtam majd' egy éve már, remélem elnézi nekem mindenki :) Csak egy gyors helyzetjelentést amig Marnira várok teniszen. Tehát ugye elmult már Február, letelt az egy évem, de úgy döntöttem hosszabbitok (mintha nem tudtam volna az elejétől fogva, hogy igy lesz) és maradtam ugyan annál a családnál. Sokat gondolkodtam rajta, hogy váltsak-e családot, csináltam egy pro és kontra listát is, de végül is itt maradtam.
Azóta annyi minden történt velem, hogy meg sem próbálom leirni inkább, összesűriteni megpróbálhatom :) Tehát a nyaram gyorsan elszaladt, a lányok június végétől szeptemberig táborban voltak, úgyhogy én az alatt csak kutyát sétáltattam meg olvasgattam, iskolába jártam (éljenek a hétvégi kurzusok), megjártam a Bahamákat és üdvözöltem az Óperencián innen az öcsémet is és Ági nevű barátnőmet is (Nusi most már jöhetnél te is) akiknek nagyon nagyon örültem. Megpróbálkoztam a spanyol tanulással is egy rövid időre meg hát tudjátok...szórakoztam is egy kicsit, New York tele van bulizós helyekkel ;)
Februárban haza ugrottam egy hétre, mindenkit meglepve ezzel ugyanis nem árultam el senkinek hogy közeledek csak három beavatottnak, akiknek segitségét itt is szeretném nagyon megköszönni, puszi nektek :) Néha nehéz volt a titkolózás, főleg Anyukám és Öcsém előtt, de a reakció minden pénzt megért.
Mi történt még velem? Januárban elkezdtem Brazil Jiu Jitsu-ra és Kickbox-ra járni, amibe azóta teljesen de még annál is jobban beleszerettem, főleg azért mert jó is vagyok benne :) Április közepén lesz életem első versenye, ennél jobban nem hiszem, hogy izgulhatnék! Szoritson mindenki, nyerni valószinűleg  nem fogok, de ha egy mecset nyerek, már büszke leszek magamra :)
Nos egyelőre ennyi, remélem örültök majd ennek a kevés infonak is. Megpróbálok gyakrabban irni, de nem igérek semmit inkább, elég sűrű a program, de én igy szeretem!

Puszi mindenkinek és ne feledkezzetek meg a vitaminokról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése